Je bent nu hier Pannenkoekenboot Amsterdam > FAQ

FAQ

Prijzen
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW.

Voor welke leeftijd gelden de kinderprijzen?
De kinderprijs geldt voor kinderen van 3 t/m 11 jaar. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis meevaren.

Zijn drankjes inbegrepen bij de entreeprijs?
Nee, de drankjes zijn exclusief. Tijdens 2,5 uur durende vaarten (Familie Cruise en Pancake Cruise) is het mogelijk om de drankjes af te kopen voor € 14,50 per volwassene en € 9,50 per kind (excl. buitenlands gedistilleerd).

Wat zijn de prijzen van drankjes?
De prijzen van de drankjes staan op de drankenkaarten op tafel. D

Afrekenen
Kan er gepind worden aan boord?
Ja, aan boord van de Pannenkoekenboot kunt u pinnen.

Kan er met een creditcard betaald worden aan boord?
Ja, aan boord van de Pannenkoekenboot Amsterdam kunt u met Visa Card of Master Card betalen.

Kan er vooraf betaald worden?
Ja, u kunt de entreeprijs vooraf online betalen via iDeal, Paypay etc.

Kan er achteraf betaald worden?
Nee, het is niet mogelijk om na de vaart te betalen. Wanneer u voor een groot gezelschap gereserveerd heeft en toch graag een rekening wilt ontvangen, dan raden wij u aan om telefonisch of via e-mail contact op te nemen met ons boekingskantoor.

Op welke manier kan ik wijzigingen doorgeven?
U kunt via de e-mail (amsterdam@pannenkoekenboot.nl) of telefonisch wijzigingen in uw reservering doorgeven.

Reserveren
Kan ik achteraf geld retour krijgen als ik de kortingsbon toestuur?
Nee, er is geen restitutie mogelijk.

Is het noodzakelijk om mijn reserveringsbevestiging mee te nemen naar de boot?
Nee, het is niet noodzakelijk om de bevestiging mee te nemen naar de boot. Deze geldt vooral voor u zelf.

Ik heb geen bevestiging van mijn reservering ontvangen per e-mail. Wat moet ik doen?
Nadat u uw online reservering afgerond heeft, ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Voor Gmail- en Yahooaccounts kan het zijn dat deze e-mail in het postvak voor ongewenste items of spam is gekomen. Wij raden u aan om eerst dit postvak te controleren. Mocht ook in dit postvak geen e-mail van de Pannenkoekenboot zijn binnengekomen, dan raden wij u aan om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Op welke manier kan ik mijn reservering annuleren?
U kunt uw reservering annuleren door een e-mail te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.

Zijn er kosten aan verbonden als ik mijn reservering annuleer?
U betaalt geen kosten wanneer u uw reservering tijdig annuleert. Wanneer u online betaald heeft, is er helaas geen restitutie mogelijk.

Gaat de boot varen bij regen / mist / onweer / sneeuw?
De rondvaarten met de Pannenkoekenboot gaan in principe altijd door. Wanneer een rondvaart door extreme weersomstandigheden niet door kan gaan, wordt u tijdig geïnformeerd door ons.

Kan ik mijn voorkeur voor een tafel aangeven?
Ja, u kunt uw voorkeur aangeven voor een tafel in het veld ‘opmerkingen’. Bij het indelen van de tafels wordt hier zo veel mogelijk rekening mee gehouden, maar wij kunnen niet garanderen dat uw voorkeur ingewilligd wordt.

Worden gasten die iets te vieren hebben in het zonnetje gezet?
Bij uw reservering kunt u in het veld ‘opmerkingen’ noteren dat er een jarige bij uw gezelschap is. Het personeel aan boord zet vaak alle jarigen in het zonnetje, maar dit kunnen wij niet garanderen.

Kan ik een optie plaatsen?
Wanneer u een optie wilt plaatsen, raden wij u aan om via e-mail of telefonisch contact op te nemen met ons boekingskantoor.

Wat te doen als het aantal personen van mijn reservering verandert?
Wanneer het aantal personen van uw reservering verandert, kunt u dit via e-mail of   telefonisch doorgeven aan ons boekingskantoor.

Boot
Is de boot beschikbaar voor rolstoelen?
Aan boord gaan in een rolstoel is mogelijk. Dit kunt u aangeven bij uw reservering en wij zullen dan voor u een tafel op het benedendek reserveren. Op het benedendek bevindt zich ook het pannenkoekenbuffet. De toiletten zijn echter op het bovendek en alleen te bereiken via een trap. Er is geen lift of invalidentoilet aan boord.

Is de boot beschikbaar voor gasten met krukken?
Aan boord gaan met krukken is mogelijk. Wij raden u aan om dit aan te geven bij uw reservering, zodat wij een tafel voor u op het benedendek kunnen reserveren. Op het benedendek bevindt zich ook het pannenkoekenbuffet. De toiletten zijn echter op het bovendek en alleen te bereiken via een trap. Er is geen lift of invalidentoilet aan boord.

Zijn er toiletten aan boord?
Ja, er zijn toiletten aan boord en deze bevinden zich op het bovendek. Er zijn twee damestoiletten en twee herentoiletten.

Kan ik op het buitendek zitten?
Ja, er staan tafels op het buitendek. Deze worden niet gereserveerd, maar u kunt uiteraard ook buiten gaan zitten bij mooi weer.

Hoeveel verdiepingen zijn er?
Er is een benedendek en een bovendek.

Staan alle tafels aan het raam?
Ja, alle tafels staan aan raamzijde.

Zijn honden toegestaan aan boord?
Nee, honden zijn niet toegestaan aan boord.

Mogen er zelf drankjes meegebracht worden naar de boot?
Nee, het meebrengen van eigen consumpties is niet toegestaan.

Wordt er muziek gedraaid aan boord?
Ja, er wordt achtergrondmuziek gedraaid aan boord.

Is er wifi aan boord?
Nee, er is geen wifi aan boord.

Veiligheid
Is de boot kindvriendelijk?
Ja, de boot is kindvriendelijk. De veiligheid van kinderen staat bij ons voorop. Dit betekent dat er geen lage relingen of gevaarlijke openingen zijn. Bovendien is er altijd toezicht aan boord en let de bemanning extra op de veiligheid bij het in- en ontschepen van de passagiers.

Hoeveel personen kunnen maximaal aan boord?
Er kunnen maximaal 110 passagiers aan boord van de Pannenkoekenboot Amsterdam.

Zijn er reddingsvesten?
Ja, er zijn voor alle passagiers reddingsvesten aan boord.

Pannenkoekenbuffet
Worden de pannenkoeken geserveerd?
Nee, er is een pannenkoekenbuffet. U kunt kiezen tussen spek-, appel- en naturel pannenkoeken en vervolgens zelf uw pannenkoeken beleggen met garneringen van het buffet.

Met welke garneringen kan ik mijn pannenkoek beleggen?
Er staan tal van garneringen op het buffet: zowel zoet als hartig.

Is er voldoende keus voor vegetariërs?
Ja, er zijn appelpannenkoeken en naturel pannenkoeken. Daarnaast staan er voldoende vegetarische garneringen op het buffet.

Zijn de pannenkoeken en garneringen halal?
Nee, de pannenkoeken en garneringen zijn niet halal.

Dieetwensen
Voor dieetwensen kunt u via e-mail of telefonisch contact opnemen met ons boekingskantoor.

Zijn er ook andere gerechten dan pannenkoeken?
Nee, er zijn geen andere gerechten.

Rondvaart
Kan ik op een andere locatie op- of afstappen?
Nee, het is niet mogelijk om op- of af te stappen op een andere locatie.

Bereikbaarheid
Kan ik mijn auto in de buurt van de boot parkeren?
Ja, bij de Ms. van Riemsdijkweg in Amsterdam-Noord is parkeergelegenheid en hier geldt betaald parkeren. Meer informatie over het parkeren vindt u bij vertreklocatie.

Zijn er fietsenrekken bij de boot?
Ja, u kunt uw fiets parkeren bij de pont.

Zijn er invalidenparkeerplaatsen bij de boot?
Nee, er zijn geen invalidenparkeerplaatsen bij de boot. Er zijn echter wel voldoende parkeerplaatsen in de buurt van de Pannenkoekenboot.

Boek nu

Actueel

Wegwerkzaamheden rond Amsterdam. Wij zijn bereikbaar maar houd rekening met extra reistijd.

Cadeaubonnen

Vul hier uw gegevens in en wij bellen u terug

Bel me terug