Je bent nu hier Pannenkoekenboot Amsterdam > FAQ

FAQ

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen zijn inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief vermakelijkheidsbelasting.

Voor welke leeftijd gelden de kinderprijzen?

De kinderprijs geldt voor kinderen van 3 t/m 11 jaar. Kinderen jonger dan 3 jaar mogen gratis meevaren.

Zijn drankjes inbegrepen bij de entreeprijs?

Nee, de drankjes zijn exclusief. De drankjes die genuttigd worden tijdens de vaart kun je aan het einde van de vaart aan boord met PIN of met creditcard afrekenen.

Wat zijn de prijzen van drankjes?

De drankenkaart met de drankenprijzen vind je hier.

Hoe betaal ik de tickets?

Tickets kun je gemakkelijk en veilig online betalen met iDeal, creditcard of PayPal.

Hoe betaal ik de drankjes aan boord?

Aan boord kun je met PIN of creditcard (Visa of Master Card) betalen.

Kan ik de drankjes per persoon afrekenen als ik met een groot gezelschap kom?

Helaas is het niet mogelijk om per persoon apart af te rekenen in verband met de korte tijd die we hiervoor hebben tijdens de vaart.

Hoe reserveer ik met een kortingsbon of -pas?

Volg de instructies die bij de kortingsactie vermeld staan. Als je deze instructies niet gevolgd hebt, dan kun je geen gebruik maken van de korting. De kortingsbon of -pas dien je aan boord in te leveren of te tonen.

Hoe reserveer ik als ik een voucher van derden heb?

Volg de instructies die op de voucher staan. Je dient de unieke code te gebruiken bij het reserveren. Als je de voucher niet online verzilverd hebt, dan is deze helaas niet geldig bij je reservering.

Kan de korting achteraf nog verrekend worden?

Nee, dit is niet mogelijk.

Is het noodzakelijk om mijn reserveringsbevestiging mee te nemen naar de boot?

Nee, het is niet noodzakelijk om de bevestiging te printen en mee te nemen naar de boot. Deze geldt vooral voor jezelf. Wanneer je een combinatieticket gekocht hebt, dan dien je de e-mailbevestiging wel te printen en in te leveren bij de andere attractie. Deze bevestiging is je toegangsbewijs.

Ik heb geen bevestiging van mijn reservering ontvangen per e-mail. Wat moet ik doen?

Nadat je de online reservering afgerond hebt, ontvang je automatisch binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail. Voor Hotmailaccounts kan het zijn dat deze e-mail in het postvak voor ongewenste items of spam is gekomen. Wij raden je aan om eerst dit postvak te controleren. Mocht ook in dit postvak geen e-mail van de Pannenkoekenboot zijn binnengekomen, dan raden wij je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn voorkeur voor een tafel aangeven?

Je kunt ons een e-mail sturen met jouw voorkeur voor een tafel. Wij noteren dit bij jouw boeking. Bij het indelen van de tafels wordt hier zo veel mogelijk rekening mee gehouden, maar wij kunnen niet garanderen dat de voorkeur ingewilligd wordt.

Worden gasten die iets te vieren hebben in het zonnetje gezet?

Je kunt ons een e-mail sturen over de verjaardag die je aan boord viert. Wij noteren dit bij jouw boeking. Het personeel aan boord zet vaak alle jarigen in het zonnetje, maar dit kunnen wij niet garanderen.

Kan ik een optie plaatsen?

Wanneer je een optie wilt plaatsen, raden wij je aan om via e-mail of telefonisch contact op te nemen met ons boekingskantoor.

Is de boot geschikt voor rolstoelen of met krukken?

Aan boord gaan in een rolstoel of met krukken is mogelijk. De rolstoel(en) en/of krukken kun je aangeven bij de reservering en wij zullen dan een tafel op het benedendek reserveren. Op het benedendek bevindt zich ook het pannenkoekenbuffet. De toiletten zijn echter op het bovendek en alleen te bereiken via een trap. Er is geen lift of invalidentoilet aan boord.

Zijn er toiletten aan boord?

Ja, er zijn toiletten aan boord en deze bevinden zich op het bovendek. Er zijn twee damestoiletten en twee herentoiletten.

Is er een babyroom aan boord?

Ja, er is een babyroom op het bovendek naast de stuurhut.

Kan ik op het buitendek zitten?

Ja, er staan tafels op het buitendek. Deze worden niet gereserveerd, maar je kunt uiteraard ook buiten gaan zitten bij mooi weer.

Staan alle tafels aan het raam?

Ja, alle tafels staan aan raamzijde.

Zijn honden toegestaan aan boord?

Nee, honden zijn niet toegestaan aan boord.

Mogen er zelf drankjes meegebracht worden naar de boot?

Nee, het meebrengen en/of nuttigen van eigen consumpties is niet toegestaan.

Is de boot kindvriendelijk?

Ja, de boot is kindvriendelijk. De veiligheid van kinderen staat bij ons voorop. Dit betekent dat er geen lage relingen of gevaarlijke openingen zijn. Bovendien is er altijd toezicht aan boord en let de bemanning extra op de veiligheid bij het in- en ontschepen van de passagiers.

Hoeveel personen kunnen maximaal aan boord?

Er kunnen maximaal 110 passagiers aan boord van de Pannenkoekenboot Amsterdam.

Zijn er reddingsvesten?

Ja, er zijn voor alle passagiers reddingsvesten aan boord.

Worden de pannenkoeken geserveerd?

Nee, er is een pannenkoekenbuffet. Je kunt kiezen tussen spek-, appel- en naturel pannenkoeken en vervolgens zelf de pannenkoeken beleggen met garneringen van het buffet.

Met welke garneringen kan ik mijn pannenkoek beleggen?

Er staan tal van garneringen op het buffet: zowel zoet als hartig.

Is er voldoende keus voor vegetariërs?

Ja, er zijn appelpannenkoeken en naturel pannenkoeken. Daarnaast staan er voldoende vegetarische garneringen op het buffet.

Zijn de pannenkoeken en garneringen halal?

De vleesgarneringen zijn niet halal. Er zijn voldoende mogelijkheden zonder vlees.

Zijn er gluten of lactosevrije pannenkoeken?

Ja, aan boord is speciaal gluten- en lactosevrij beslag. Bij de reservering kun je aangeven hoeveel personen hier gebruik van willen maken. Er zullen dan in een aparte pan gluten- en lactosevrije pannenkoeken gebakken worden. Voor overige dieetwensen kun je via e-mail of telefonisch contact opnemen met ons boekingskantoor.

Zijn er ook andere gerechten dan pannenkoeken?

Nee, er zijn geen andere gerechten.

Kan ik op een andere locatie op- of afstappen?

Nee, het is niet mogelijk om op- of af te stappen op een andere locatie.